Wednesday, October 04, 2006

Foto's!




Ha, dan toch eindelijk weer een paar foto's (met dank aan Amaya, want ik had mijn camera niet bij me op de boatcruise)! Uitleg bij de foto's van boven naar beneden:
1) Ik, Vivienne (tweedejaars NPSIA masterstudent), Nathalie (eerstejaars Master Frans) en Amaya (flatgenootje en eerstejaars PhD in electrotechniek)
2) Een duidelijk later stadium van de boatcruise...Kathleen (eerstejaars master psychologie), ik, Amaya, Andrea (eerstejaars master Frans) en Craig (ja die engineer die we later nog mee uit hebben genomen voor zijn verjaardag).
3) Zonsondergang over Hull/Gatineau (Quebec), vanaf de Ottawa river.

Deze week is het weer allemaal erg druk (flauw dat ik niks anders te melden heb he...?), maar ik kreeg vandaag mijn eerste cijfer terug, op een economie quiz die we maandag hadden gemaakt, en ik had 20 van de 20 vragen goed! :-D Het is maar een undergrad course, en het was maar een multiple choice quiz, maar er waren niet veel mensen die alles goed hadden (de andere twee PhD studenten hadden 18 en 16 van de 20 goed) dus het geeft mijn zelfvertrouwen toch wel een beetje een boost. Verder is mijn supervisor erg tevreden met het werk dat ik voor hem doe als research assistant, dus vandaag was wel een succesvol dagje, haha! Verder vannacht voor het eerst een brandalarm meegemaakt, een of andere sukkel die midden in de nacht toast was gaan maken, en die had laten aanbranden...niet leuk om half vier 's nachts in je pyjama naar buiten moeten, en dan is het nu nog niet eens echt koud! Maar goed, moet weer aan de studie voor morgen, ik schrijf snel meer!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home