Sunday, April 29, 2007

aankondiging! :)

Even tussen alle bedrijven (verhuizen, tentamen...) door een kleine aankondiging: ik ben van 14 tot 28 mei in Nederland. Toch maar besloten even twee weken thuis door te brengen om mijn moeder te zien (die al drie weken in het ziekenhuis ligt) en bij te komen (want ik ben zelf af en aan ook al drie weken ziek, zwak en misselijk; eerst een nierinfectie waar ik mee op de eerste hulp belandde, toen nog eens vijf dagen koorts, griep of zo... :S).
Mijn nieuwe adres (vanaf morgen) is:
38 Monk Street, Apt. 10
Ottawa, Ontario
K1S 3Y8
Canada

Krijg daar ook weer een vaste lijn, maar dat nummer weet ik nog niet, dus dat volgt nog...

OK, snel weer verder met studeren (en dat tussen alle dozen :S)

1 Comments:

At 12:08 PM, Blogger Vincent said...

Alweer verhuisd? Zou je intussen niet beter een caravan nemen? Dan hoef je niet steeds in te pakken! ;-)
Leuk dat je naar Nederland komt!

 

Post a Comment

<< Home